Pràctica 4. Balanç d’una empresa (Comptabilitat)
Seguirem l’exercici de les pàgines 36 a 39 del Llibre. No tanqueu aquestes instruccions i consulteu-les totes les vegades que les necessiteu.
En primer lloc construirem a l’Excel una taula amb el següent disseny:

Observeu que la casella b9 té escrit =suma(b2.b7). De la mateixa manera la D9 ha de tenir =suma(d2.d7)
Per que no s’oblidi el primer serà desar-la al disquet amb el nom TaulaBalanç[id.grup].
Ara sense tancar l’Excel crearem un fitxer Word i el desarem amb el nom SeguimentBalanç[id.grup].
Escriurem una línea posant INICI y desprès d’una línia en blanc traslladarem la taula (Marcar el mateix quadre de la figura ->Copiar dins de l’EXCEL i Enganxar dins del Word).
Ara tornarem a l’Excel (sense tancar Word) i anirem fent els canvis necessaris per portar endavant el que es diu als punts 2,3,4,5 i 6 de les pàgines 36 a 38. Finalment traslladarem el nou quadre de l’Excel al Word de la mateixa manera que abans i per sota del que teníem i del títol : APARTAT A.
Després tornarem a l’EXCEL i farem les cinc operacions de l’apartat B (sempre sobre el que ens ha resultat del pas anterior) i el traslladarem de nou al Word sota el títol : APARTAT B.
Per últim tornarem a desar al disquet els dos arxius ( el d’EXCEL i el de WORD: aquest darrer amb la corresponent signatura i bitàcora si cal)
En primer lloc construirem a l’Excel una taula amb el següent disseny:

Observeu que la casella b9 té escrit =suma(b2.b7). De la mateixa manera la D9 ha de tenir =suma(d2.d7)
Per que no s’oblidi el primer serà desar-la al disquet amb el nom TaulaBalanç[id.grup].
Ara sense tancar l’Excel crearem un fitxer Word i el desarem amb el nom SeguimentBalanç[id.grup].
Escriurem una línea posant INICI y desprès d’una línia en blanc traslladarem la taula (Marcar el mateix quadre de la figura ->Copiar dins de l’EXCEL i Enganxar dins del Word).
Ara tornarem a l’Excel (sense tancar Word) i anirem fent els canvis necessaris per portar endavant el que es diu als punts 2,3,4,5 i 6 de les pàgines 36 a 38. Finalment traslladarem el nou quadre de l’Excel al Word de la mateixa manera que abans i per sota del que teníem i del títol : APARTAT A.
Després tornarem a l’EXCEL i farem les cinc operacions de l’apartat B (sempre sobre el que ens ha resultat del pas anterior) i el traslladarem de nou al Word sota el títol : APARTAT B.
Per últim tornarem a desar al disquet els dos arxius ( el d’EXCEL i el de WORD: aquest darrer amb la corresponent signatura i bitàcora si cal)
<< Home